Tok Guru Jawab Nor Deris

About these ads

19 Respons

  1. AKU SOKONG USTAZ MOHD NOOR DERIS!!!! USTAZ SGT BERANI…INILAH PEJUANG ISLAM TULEN!!! TAKBIR!!!!

    • bodoh laaaa sapo yg sokong nor deris ni..laknatullah…ahli ulamak yg dihina,ya allah kejinya nor deris yg brkelulusan u al azhar…syaitan nor deris…kalau aku jumpa mung nor deris,insyallah aku aka n ludah atas dahi dia dan aku akan cabut kopiahnya,,,,,

  2. ustaz mohd noor bukan suruh masuk umno tu bermakna tinggalkan islam…tapi suruh jgn berpuak sebab org kafir mengambil kesempatan atas kecelaruan dan perpecahan umat…..TGNA nampak gayanya tidak berjaya menjawap persoalan perpaduan itu dgn tepat malah TGNA cuba memutar belitkan fakta sambil mengambil cerita sejarah lama PAS masuk BN sebagai panduan utk menyokong keputusan PAS masuk DAP…nampak gayanya TGNA meletakkan PAS no satu da ISLAM no 2 dlm mempertahankan dakyah politik yg dibawa…ramai ahli PAS juga sudah mula rasa muak dgn DAp kerana mereka sayangkan ISLAM dan PAS mereka boleh campak mana mana…..

  3. punya lah bodoh manusia bernama jay ini…
    mcm ni punya ustaz kato bagus..
    ngaji tinggi2 terus bodo bilo masuk UMNO…
    kito tengok mcmana hebat dio ni bilo m*mp*s besok
    boleh ker dia masuk kubur sendiri?
    org kalau kito bertaubat kito tak payoh bgtau ore lain
    itu anta kito dgn Allah SWT saja
    ini bertaubat pon bgtau kat org
    mangkuk hayun punya manusio…

    • punya lah bodo manusia yg bernama helmi ini…
      mcm ni punya ulamak kato bagus…
      ngaji tinggi2 terus bodo bilo masuk PAS…
      kita tengok mcmana hebat dio ni bilo m*mp*s besok
      boleh ker dia masuk kubur sendiri?
      ‘org kafir bg ceramah tafsir al-quran pd ahli2 PAS..’
      islam kh mcm 2? bt malu ja.. agama pun jual krn politik!

  4. punya lah bodoh manusia bernama jay ini…
    mcm ni punya ustaz kato bagus..
    ngaji tinggi2 terus bodo bilo masuk UMNO…
    kito tengok mcmana hebat dio ni bilo m*mp*s besok
    boleh ker dia masuk kubur sendiri?
    org kalau kito bertaubat kito tak payoh bgtau ore lain
    itu anta kito dgn Allah SWT saja
    ini bertaubat pon bgtau kat org
    mangkuk hayun punya manusio…
    ini lah jenis ustaz pitih

    • zman nabi dlu pown ramai ore hk kapir bertopeng kan islam dan menyesatkan org islam dengan memesongkan ajaran islam..org kapir pun reti bca quran dan mereka pown pndai tafsir quran..jdi saudara jnge dk berkelahi..hendak betul rujuk la al quran..

  5. Perangai pemimpin UMNO lebih teruk daripada golongan non-muslims di Malaysia.

  6. nor deris ni skali tengok macam ore tak betul stesen…ada jugak ore kata dia tu bagusss…emm tak tau la ambo ore jenis apo ni..buta mata hati kot.

  7. nak panggil ustaz ke ni???..adab menziarah pun x tahu..
    suruh dia balik blaja adab2 la dulu..
    nak cakap pasal islam konon..heyy,g tegor bini pm dulu..islamic fashion show tapi fesyen cam yahudi..cisss..sebelum nak bincang pasal umat islam, g bincang pasal tutup aurat dengan rosmah tu dulu..yang kat atas ni kate pejuang islam yang tulen???..buta apa..islam ada ke ajar orang bercakap dengan orang lain macam tu??..dahla kurang ajar dengan tok guru aka MB kelantan..kalau dengan MB umngok yang laen..dah lama dah masuk ISA aku rase..

  8. ustaz ni dh trbabas…. blhle panggil ustaz diluar… didalam ntahlah… dulu dialah yg cbuk mengkafirkan umngok, last-last dia yang masuk umno…. 2x lima…. nauzubillah, bila lidah x bertulang…. termakan dengan kata2 sendiri….

  9. bkpo kakah ustaz mat noor deris xsrh umno bubar pakat masuk pas blako nyoh?ni dk srh bubar pas….molek ko bubar parti nk ko islam msk ko parti xse ko islam,blajar mr mn lagu tu?Dio dk oyak kena sembah kaabah,setahu ambo kito kiblatkan kaabah dan wajib kito sembah pada TUHAN yg esa jah.mat noor deris ni molek jd ustaz di sekolah cino,ajar bdk hk xtau gp pasal islam sdp ckit dio ngarut.

  10. Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan…tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh….! juga jauh dihati saya.
    Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka…! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.
    Kembalilah kepada perjuangan asal….sebuah negara Islam yang berdaulat!

    • dasar pas sama seperti dulu tidak berubah cuma pada kesempatan di ambil oleh pas untuk sampaikan islam sebenar kpd orang bukan islam dan ini menyebabkan umno merasa tercabar kerana sekarang ini cina dap mulai bercakap islam ini yang menyebabkan umno tidak dapat terima akan suasi begini

  11. deris ooooo deris…..bkpo kecik2 mung xsir mapuh????

  12. jatuh air mata aku bila tuan guru nik abdul aziz d prlakukan begini..ya allah,wlaupown aku jahil,entah mengapa jatuh air mataku bila ahli ulamak di hina sedemikian . . . untuk makluman deris,mung xslamat dunia akhirat..to doa2 aku ko mung…

    • diam bukan bererti takut..nik aziz tenang jika dibandingkan dgn deris..kutukan penuh dendaman diluahkan dlm fb deris..tapi aku percaya TG nik aziz lebih keimanan berbanding deris

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 369 other followers

%d bloggers like this: