Penjelasan Isu Bina Masjid

Penjelasan isu bina Masjid oleh YB Nasaruddin Daud, ADUN Meranti pada 11 Januari 2008

10 Respons

  1. Umno bukenyo tahu so mukim buleh wat smaye jumaat so mmejid jah…. mugo nga kok sekular nok kkecek agamo….. tok ppeti tok bbunyi ggapo satu hok ngaji sekular pulok dok kkecek…..nyaknyok wehhh ko set2 ni…

  2. sek2 umno nge barise xpehe
    yo xnati ado sejid bru blh jale pemerintohe isle
    acu tera g gak klate bule poso

    ore smaye trawih atah pade
    bulih maye molek2
    xnati sejid besa
    klu ore skt, wat nate apo

    nk cri mano dale msia ni slain dri klate
    ore klate xbodo
    ore klate xlapa ko pembangune material smato2
    ore klate lapa ko pahalo
    lapa ko pmimpin dio jadi ime
    bru la xdok kih rasuah, kaut amik projet

  3. meme kawe sokong 2…orghe kelate xbodo..cuma kdg2 jah kurang cerdik..mace adun 2 ekor hok baloh di sidang dun..sama2 bodo baek hok umno dgn hok pas..orghe jakun 2 ekor tuh..bodo blako..pas pun bodo ..lgla umno jgk bodo..

  4. meme nik aziz x buat msjid.dio ngaku sediri xbuat.dio kato kalu rkyt buat dulu tapok br dio bui bntuan.

  5. hok sebenarnya ADUN Paloh la yang mencetuskan huru hara. Bermacam2 provokasi dia buat. Kalu wan nik tengok dari mula mg jelas hok bodonyo wakil umno buke PAS. Perkataan2 seperti ‘kera latoh’, ‘kakoh’ ‘beruk lapar’ meniti dibibir ADUN paloh hok jakun di sokmo2 sepanje side. Dok pelik la kalu ore kato Jakun ko dio gak…mugo meme jakun sunggoh.

  6. Kerajaan Kelate tok buat masjid?? Samada ore tu buta atau meme mato dio ado masalah. Masjid di Kube Kerian tu Kerajaan kelate hok buat, Masjid2 di kelate ni hampir 80% kerajaan Kelate hok buat. Cumo umno tulong bbesarkan jah masjid, dan tulong buat renovation. Hok Mula2 buat masjid dulu adalah Kerajaan PAS Kelantan masa memerintah 1959 dulu,. Keno ingat sejaroh etek gak ore umno, jange dok telan membabi buta ggapo hok najib kato…

    najib tu hipokrit a.k.a munafik. Asal mari kelate jah mesti kkecek pasal Islam. Kononnya nak buat kelate jadi Pusat Tamadun Islam Terunggul di malaysia. Cuba betulkan dulu gak KL, Jhr n Penang nuh. Tutup dulu gak kelab2 malam dan pusat maksiat di Lembah Kelang nuh.. pahtu kalu nok kkecek pasal pusat tamadun Islam pun buleh la…

    pah keh demo nga ziana zain dulu tu apo cerito najib weh???

  7. hahaha…..
    parok najib nih.
    jd munafik pong x kaba lg.ko kaba doh dio 2?

  8. nate najib tau gapo psl islam.bini dio pn tk betul lg.pstu mari klate nk kecek bab islam.klu suruh kuliah subuh tidok keh ngango dio.hrp mulut jah bilo cakap termuncung-muncung.

  9. Orang kelantan ni bukannya baik sangat. pergi negeri orang jadi samseng, jadi kaki pukul, jadi bohsia. Banyak anak dara kelantan di kilang kat KL, JB dan Penang jadi lauk tiap-2 malam. Murah sangat dan lemak manis. Habis tu nak buat macamana sebab kat Kelantan takde kerja, kena merantau, jauh dari mak bapak mana ada orang nak kawal. Kat kampung jadi baik sekejap. Pak dan mak haji belum tentu makan duit halal yang anak-2 kirim tiap-tiap bulan. Fikirkanlah…………….

  10. aku setuju nge zamsani,
    orang kelate dok luar tu tolong jaga tingkah laku sket
    buat malu kerajaan negeri jah
    saing-saing aku hok peranga cam gitu
    kebanyake nyo sokong umNO
    anak-anak BN blaka
    hok sokong PAS tak dok pulak prangai gitu
    here aku nge ore umNO nge BN
    dok kutuk anak branak sediri

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: