Bolasepak turut dibincang di Parlimen

Selepas Kelantan Kalah dalam Pertandingan Akhir Piala Malaysia. Ahli Parlimen Pasir Mas, Dato Ibrahim Ali cadang supaya Kerajaan gubal undang-undang mengenai kawalan penonton:


Tahniah kepada Negeri Sembilan itupun tunggu 61 tahun.
Tahniah juga kepada Penyokong Kelantan yang memberi semangat baru kepada Sukan bolasepak – Menteri Belia dan Sukan.

Ahli Parlimen PKR Indera Mahkota turut beri pandangan

Apapun tahniah kepada Pasukan Kelantan kerana berjaya masuk Perlawanan Akhir Piala FA dan Piala Malaysia 2009 walaupun gagal jadi Juara.

5 Respons

  1. GANASNYA penyokong kelantan dengan berlatar belakangkan bendera PAS cukup menggambar kan IMEJ PAS dan cara perjuangannnya….sila lihat gambar penyokong PAS yg tidak berbaju dan berlatar belakangkan bendera PAS di akhbar sinar hari ini….PAS MENANG GANAS dan tidak bertamadun….TOLONG BUANG PERKATAAN ISLAM DARI NAMA PARTI ANDA…..kami sebagai muslim boleh saman PAS kerana memalukan ISLAM!!!!

    • abe jak ni bodo tok habis2… Penyokong Kelantan tak semestinya org Kltn, aku org Selangor pun sokong team Kltn sbb p’mainannya bagus. Tp tak sangka pulak mlm final tu main mcm hampeh. Mungkin betul kata kebanyakan peminat bola sepak tanahair, pemain Kltn disogok. Maklumlah nak beri hadiah kpd N9 sempena p’tabalan YDP Besarnya yg baru… Bab bendera PAS tu pulak, sapa2 pun blh kibar hatta ahli UMNO sendiri pun… Bab provokasi mlm tu pulak, ngkorang tanya KJ siapa yg bayar bebudak tu utk buat onar & kacau bilau dlm stadium. Sblm ni heboh 1Malaysia kononnya kawalan keselamatan mlm tu adalah yg paling ketat sepanjang sejarah bola sepak tanahair. Mungkin ada yg tdk kena ni… KAFA perlu membuat laporan polis & m’buat p’mohonan supaya FAM menubuhkan jawatankuasa siasata bagi menyiasat insiden ini secara telus. Dgr cerita ramai budak2 yg disponser KJ dlm insiden tempoh hari. Fulus sapa tak mau beb…

  2. N9 yang menang Piala malaysia
    Kelantan yang dapat nama

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: