Nabi tak buat Kerajaan Perpaduan

Ceramah Ustaz Khairul Ikhwan (Ustaz Budak Besar) di Sekolah Menengah Agama Meheliah Geting, Tumpat, Kelantan. Turut sama berceramah sempena Maulidur Rasul, Ustaz Hamid Derani dan Ustaz Nasir Mat Soh.

Ceramah tersebut diadakan bagi menjawab tohmahan Abdullah Saamah dari Pondok Geting yang dipergunakan oleh Umno Tumpat memfitnah Tok Guru Nik Aziz sebagai sesat dan sebagainya.

Advertisements

8 Respons

  1. hok ceramoh tu pun buleh kiro jugok perangainyo tu…hati-hati nga budok-budok…ore saing nga dia tahu la guano…

  2. cto2, jangey tok cito…

  3. Penceramoh ni x soh panggil laa.. kecek jo pannda .. hujoh hampeh .. wak malu parti pas jo .. dengar di ore luar malu weh .. tin kosong .

  4. behe duit kutip dermo anok yatim, kutip dermo nak gi ngaji wat beli keto..tok gi ngaji pon…try tanyo dio ado ko wat kutip dermo nak gi ngaji…gi ko dia lepah tu…budok tu wahabi tu…kecek lepah joh…budok kecik budok besa samo jah…ting kosong…tok ime wokaf baru sohor bena la tu, takir ore fardhu ain pon tok tau, samo jah budok budok ni ilmu tak dok..

  5. Nabi tak buat kerajaan Perpaduan…. Nabi jugak tak luluskan JOM HEBOH di stadium atau di mana2…!

  6. sokong baba syarif…jolo sunguh…tin kosong..

  7. apo laaa…kawe pun pelik parti pas ambik oghe gini wat ceramoh..pade set balik mesir ,pondok di kebanyakan Dun Perlimen Tumpat laghi belako…huhuhu….usrah dah tau tau kemano….carhi budak hampeh tuke ceamoh…ustaz ustaz koloh geting tu dah tak dok hik panda ceramoh ker..ke rama hok kelik mesir…ustaz ni pernah larang oghe selawat bele berdiri di masjid wakaf barhu katanya sebab nabi tok wat…kito nok tanya dia tengok nabi tak wat tu bilo…dia ke budok lagi..kuakuakua….acu bowok maghi dalil selawat bele duduk…ambo nga oghe lain nok dengar??, kato panda hadis…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: